SLAYT ALANI

19 Mayıs 2013 Pazar

İsme özel bebek kapı süsü

Rüzgar İçin yaptığım kapı süsü


Rüzgar ın doğmasına çok az kalmıştı.Onun için yapmak istediğim o kadar çok şey vardı ki.Başta odasını süslemek ve herseyi onun adına özel yapmak...Biliyorum takıntılıyım ama hersey OĞLUM için özel olsun istedim.Standart olan herkes te olan ürünlerden olmasın bu yüzden oturdum bu sefer oğlum için onun  adına özel bebek kapı süsünü karnım burnumda yaptım.Diyeceksiniz ki neden son anda yaptın daha önce neden başlamadın.. Hamileliğimin 19. haftasında benim yaramaz Minik Aslanım geleceğim diye tutturunca ve doktorum 3 dk dan falza ayakta kalmayacaksın yorulmayacaksın dedi ve  her sey son ana kaldı.Kapı süsü bulut temalı olarak çalıştım.Keçeden ve tamamen el emeğidir.Sizde bebeğiniz için yada kendiniz için el emeği özel tasarımlar isterseniz birzuzumasali@gmail.com dan iletişime geçebilirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder