SLAYT ALANI

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Nerden Başlasam ...

         Blog yazma fikri çok uzun zamandan beri kafam da olan bişeydi. Sorunlu geçen hamilelik, hamilelikte doktorumun bilgisayar ,telefon  kullanımını minimuma indir uyarısı ile sürekli ertelediğim ve Rüzgarın gelişi ile imkansız hale geldiğini düşündüğüm bir hayaldi.Ancak çok korktuğum 2.ay karma aşılarımız  nedeni ile Rüzgar 2 gündür sürekli uyuyor çok halsiz ve ben onun başında beklerken bu hayalimi gerçekleştirmek için geçtim pc başına geçtim.

Sizlere öncelikle minik Rüzgar ı tanıştırayım.Biz ona Minik Aslan diyoruz.Çünkü adının da hakkında vererek annesi ve babasını daha küçüçük olmasına rağmen esir almış durumda.biz şu anda 2ay 9 günlüğüz .az öncede bahsettiğim gibi çok korktuğumuz 2 ay aşılarımızı olduk.İki bacak ve sol omuz gittii :(

Minik aslan iğneler yapıldığında azıcık ağlayarak annesini üzmedi.Bende ohhh yaşasın koktuğum kadar yokmuş kolay atlatacağız galiba diye sevinmiştim.Ancak 4-5 saat sonra hain aşılar etkisini göstermeye başladı ve minik Aslan halsiz düştü. Gece gündüz uyumayan sürekli kucakta durmak isteyen Aslan gitti yerine sürekli uyuyan , iştahsız ve halsiz Aslan geldi.Ama biz bunuda atlacağız.Neleri atlatmadık biz oğlumla.19 haftada gelmeye çalışan oğlumu ben 39 haftaya kadar içimde tuttum ve normal doğumla dünyaya tanıştırdım.Bunuda atlatıcaz inşallah.



0 yorum:

Yorum Gönder