SLAYT ALANI

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsunnn :)

                           



             Ömrümde ilk defa böyle bir duygu yaşıyorum .Evet bir çok özel gün oldu.Doğum günü , sevgililer günü, evlilik yıl dönümü vs vs. ama hiç biri bu yıl yaşadığım duygu kadar mutlu etmedi beni.Tam 2 ay önce hayatıma  giren bu minik adam mutlulukların en güzelini yaşatıyor bana...Onun bakışında , gülüşünde mutluluğu buluyorum.
İçini çekerek, dudaklarını bükerek gözlerimin taa içine bakarak ağlayışında anne olduğumu hissediyorum.
Her anne gibi kendimi çok şanslı hissediyorum.Anneliğin tüm zorluklarını yaşıyorum ve bu zorluklar minik aslan ın bir gülüşünde kaybolunca anne olduğumu tekrar anlıyorum.

Bu yıl anneler günü her zamankinden daha anlamlı .. Annemin değerini kat kat anlamış olmanın burukluğuda var. Ben annemi 29 yıldır anlayamamışım.Evet onu çok üzdüğümü düşünmüyorum ama şuan onun neler hissettiğini daha iyi anlıyorum.Hani hep derlerya anne olunca anlarsın diye ben anladımm.Ben anladım Annneeeee !!!! 



Bu günümü oğluma , anneme ve yine anne olan biricik ablamla geçireceğim...ilk anneler günümü sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum .sevgiyle 



0 yorum:

Yorum Gönder