SLAYT ALANI

19 Mayıs 2013 Pazar

Bebek mevlüdü ve hastane magnetlerimiz




Veeeee tamamen el emeği göz nuru olan magnetlerimiz ... Bebek şekeri için mağazaları ve interneti talan etmiştim.Ancak kapı süsünde olduğu gibi kararsız kaldım ve yok bu olmaz  bunun mavisi yada kısası uzunu yokmu , bunun şöylesi yok mu derken kendimi bunu da kendim yaparım derken buldum... Hamileliğimin  zor geçmesi nedeni ile magnetlerde nazar boncuğu kullanmaya karar verdim.Allahım bizi nazarlardan korusun diye :) hem vermiş olduğumuz dostlarımızın evinde de nazarlık olur farklılık olur diye düşündüm... Magnetleri mıknatıslı olarak ve kurdelalı yaptım... Doğum gerçekleşti ve magnetleri dağıttıktan sonra o kadar güzel tepkiler aldım ki Rüzgar daha 2 aylık olmadan kendimi yüzlerce magnet yaparken buldum.Rüzgar ı uyutup uyutup 1 hafta içinde 600 adet isme özel nazar boncuklu magnet yaptım.Magnetlerdeki küçük etiketlerde bebeğin ismi, doğum tarihi ve adı yazmaktadır.Sizde bebeğiniz yada sevdikleriniz için nazar boncuklu magnet yaptırmak isterseniz bana birzuzumasali@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...
Daha sonraki yayınlarımda kız bebekler için yaptığım pembe kurdelalı magnetleri paylaşıcam ama önce onun resimlerini bilgisayarımda nereye kopyaladığımı bulmam lazım :)
sevgiyle kalınnn ....


Minnik Mete nin mevlüdü için yaptığım nazar boncuklu magnetler .Bu magnetlerden Arif Tuna, Ata Poyraz ve Sefa Berra içinde yaptım...


0 yorum:

Yorum Gönder